Poniżej znajdują się odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Potrzebujesz więcej informacji? Skontaktuj się z nami mailowo, telefonicznie lub za pośrednictwem Facebooka.
CZY MAMY PARKING?
Znajdujemy się tuż pod Zamkiem Królewskim w strefie wolnej od samochodów, więc niestety nie posiadamy parkingu, nie da się do nas dojechać również pod same drzwi. Wjazd w tę strefę mają jedynie dyplomaci.
CZY MAMY WINDĘ?
Nasz hotel znajduje się w XV wiecznej kamienicy Kościelskich. Ponieważ jest obiektem zabytkowym, jednym z nielicznych w Warszawie i jedynym na terenie Starego Miasta, który w czasie II wojny światowej zachował oryginalne zabytkowe stropy nie posiadamy windy, a recepcja z przyczyn technicznych znajduje się na 1. piętrze.
CZY TAKSÓWKI PODJEŻDŻAJĄ POD HOTEL?
Znajdujemy się w strefie wolnej od samochodów, więc niestety nie można podjechać taksówką pod sam hotel. Najbliższy postój znajduję się na rogu ulic Senatorskiej oraz Podwale, dwie minuty spacerem od naszych drzwi.
CZY SERWUJEMY ŚNIADANIA?
Śniadania są serwowane w dwóch wersjach: na słono lub na słodko, w godzinach 8:00-10:30. Kosztują 40 zł od osoby. W cenie zawarty jest koszt napojów.
CZY POKOJE MAJĄ KLIMATYZACJĘ?
Posiadamy klimatyzację w pokojach kategorii Deluxe.
CZY W POKOJACH SĄ MINIBARY?
W pokojach nie mamy minibarów, w pokojach typu Deluxe są lodówki. Służymy również automatem w którym można zakupić zimne napoje i przekąski, do dyspozycji gości jest woda z dystrybutora, a we wszystkich pokojach są czajniki, kawa i herbata.
CZY MOŻNA ZAMÓWIĆ ZA DOPŁATĄ KWIATY I SZAMPANA/WINO DO POKOJU?
Oczywiście! Prosimy o indywidualny kontakt w celu przedstawienia oferty.
PÓŹNE ZAMELDOWANIE/ PÓŹNE WYMELDOWANIE
Nasza recepcja jest otwarta w godzinach 7.00-23.00, oraz całodobowo w wybrane weekendy. Jednak można bez problemu zameldować się w późnych godzinach, korzystając z procedury self-checkin. Późniejsze wymeldowanie jest możliwe za dopłatą.
CZY W HOTELU MOŻNA ZOSTAWIĆ BAGAŻ?
Oczywiście, nasi goście mogą bezpłatnie zostawić bagaż przed zameldowaniem jak i po wymeldowaniu.
Oferujemy również krótkoterminowe przechowanie bagażu dla gości spoza naszego hotelu w cenie 20 zł za jedną sztukę.
CZY POSIADAMY POKOJE DLA PALACZY?
W naszym hotelu obowiązuje całkowity zakaz palenia.
CZY MOŻNA PRZYJECHAĆ ZE ZWIERZĘCIEM?
Akceptujemy pobyt tylko z psami. Wymagana jest dopłata 50 zł za każdego psa. Ze względu na komfort innych gości podczas pobytu pies nie może zostać bez opieki sam w pokoju. Oferujemy miskę i koc.
CZY W POKOJACH ZNAJDUJĄ SIĘ SEJFY?
Sejfy znajdują się w pokojach Deluxe. Cenne rzeczy możesz zawsze zostawić w sejfie na recepcji.
CZY OFERUJEMY TRANSPORT Z LOTNISKA?
Niestety nie organizujemy transportu do naszego hotelu z lotniska, ale jak najbardziej zamawiamy taksówki dla gości znajdujących się w hotelu.
JAK DOJECHAĆ DO HOTELU Z PORTU LOTNICZEGO CHOPINA?
Z lotniska można do nas najszybciej dojechać autobusem 175 lub taksówką/uberem.
JAK DOJECHAĆ DO HOTELU Z PORTU LOTNICZEGO MODLIN?
Port lotniczy Modlin znajduje się około 40km od naszego hotelu, więc najlepszą opcją jest zamówienie taksówki lub ubera. Istnieje także możliwość skorzystania z komunikacji publicznej (autobus do stacji Modlin, stamtąd kolejką do centrum miasta) lub oferty prywatnych linii autobusów lotniskowych. Z dworca centralnego można bez problemu do nas dojechać tramwajem lub autobusem.