Zarezerwuj teraz
W przypadku chęci dokonania rezerwacji grupowej (powyżej 3 pokoi) prosimy o kontakt bezpośredni z managerem hotelu (manager@castleinn.pl). Dla rezerwacji grupowych mogą obowiązywać inne warunki gwarancji zamówienia oraz płatności.
W przypadku chęci rezerwacji konkretnego pokoju (nie tylko typu) prosimy o kontakt z recepcją. Zagwarantowanie wyboru określonego pokoju wiąże się z opłatą w wysokości 10% wartości noclegu.
W celu ochrony oryginalnego, XVI-wiecznego stropu, w budynku nie ma windy.
Istnieje możliwość przyjazdu do hotelu z psem. Koszt pobytu zwierzęcia wynosi 50 PLN za dobę. W cenę wliczone jest wypożyczenie miski i kocyka. Pies nie może zostać w pokoju bez opieki ze względu na komfort innych gości.
REGULAMIN REZERWACJI USŁUG NOCLEGOWYCH DROGĄ ELEKTRONICZNĄ (zwany dalej: „REGULAMINEM”)
1. POSTANOWIENIA WSTĘPNE
a. Niniejszy regulamin jest wzorcem umownym dotyczącym rezerwacji oraz określa prawa i
obowiązki
Obiektu oraz Klienta.
b. Warunkiem dokonania rezerwacji jest wypełnienie formularza, przeczytanie i akceptacja
postanowień Regulaminu oraz dokonanie płatności.
c. Klient dobrowolnie dokonuje rezerwacji. Obiekt nie pobiera opłaty rezerwacyjnej.
d. Regulamin obowiązuje dla rezerwacji dokonywanych od dnia 14.06.2024r.
e. Następujące terminy użyte w Regulaminie będą miały znaczenie ustalone zgodnie z
poniższymi
definicjami:
I. Klient – osoba fizyczna, która ma ukończone 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności
prawnych (konsument) lub w przypadku rezerwacji dokonywanej na firmę osoba, która w
związku z wykonywanym zawodem lub świadczoną usługą na rzecz osoby prawnej lub/i
jednostki organizacyjnej niebędącej osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną,
dokonuje rezerwacji w jej imieniu i na jej rzecz (nie konsument);
II. Obiekt –Castle Inn Świętojańska 2, 00-288 Warszawa, NIP: 5252382831
REGON:140724761, adres poczty elektronicznej: castleinn@castleinn.plTelefon:+48 22 887
95 30;
III. Płatności Online – metody płatności online udostępnione Klientowi przez Obiekt w
ramach
procesu rezerwacji.
IV. Regulamin – niniejszy Regulamin.
2. WYMAGANIA TECHNICZNE
a. Do dokonania rezerwacji wymagane jest połączenie z siecią Internet oraz posiadanie konta
e-mail,
na który przychodzi wiadomość potwierdzająca dokonanie rezerwacji (w przypadku
ukończenia
procesu rezerwacji) albo wiadomość e-mail o przerwaniu rezerwacji (w przypadku
nieukończenia
procesu rezerwacji).
b. W celu uzyskania pomocy lub odpowiedzi na jakiekolwiek pytania należy kontaktować się
bezpośrednio z Obiektem.
3. REZERWACJA
a. MOMENT ZAWARCIA REZERWACJI: Rezerwacja uważana jest za dokonaną w
momencie przyjęcia
przez Obiekt prośby o rezerwację – wysłania e-mail do Klienta z potwierdzeniem dokonania
rezerwacji.
W przypadku braku otrzymania wiadomości e-mail prosimy o sprawdzenie wiadomości
SPAM lub kontakt z Obiektem
ZMIANA REZERWACJI: Zmiana rezerwacji przez Klienta obejmuje następujące kroki:
I. w przesłanej do Klienta wiadomości będą zawarte dane kontaktowe Obiektu, w celu
dokonania modyfikacji rezerwacji, Klient powinien kontaktować się bezpośrednio z
Obiektem,
II. po wysłaniu prośby o modyfikację, w zależności od decyzji Obiektu, może ona zostać
zaakceptowana lub odrzucona przez Obiekt.
c. ODMOWA REZERWACJI: Obiekt zastrzega sobie prawo odmowy dokonania rezerwacji
w przypadku braku wolnych pokoi w Obiekcie. W takim przypadku, Klient otrzyma
wiadomość o braku możliwości dokonania rezerwacji na podany w toku rezerwacji adres
poczty elektronicznej Klienta.
d. ANULOWANIE/ODWOŁANIE REZERWACJI: Anulowanie rezerwacji przez Klienta
obejmuje następujące kroki:
I. kontakt z Obiektem w celu uzyskania informacji, czy i na jakich warunkach rezerwacja
podlega anulacji,
II. po uzyskaniu odpowiedzi na powyższe pytanie należy opisać przyczynę anulacji,
III. po dokonaniu anulowania rezerwacji, Klient otrzyma, na podany w toku rezerwacji adres
poczty elektronicznej, wiadomość obejmującą potwierdzenie anulowania rezerwacji, a w razie
anulowania bezkosztowego i dokonania wcześniej płatności za rezerwację, wpłacona kwota
zostanie zwrócona Klientowi na rachunek, z którego dokonano płatności w ramach
rezerwacji.
Prosimy pamiętać, że otrzymanie potwierdzenia anulowania rezerwacji jest równoznaczne z
anulowaniem rezerwacji. W przypadku braku otrzymania potwierdzenia anulowania
rezerwacji prosimy o sprawdzenie folderu SPAM i kontakt z Obiektem.
e. UWAGI DO REZERWACJI: Uwagi wpisane w formularzu nie wiążą w żaden sposób
Obiektu.
Obiekt nie gwarantuje ich spełnienia. Obiekt zastrzega sobie prawo do kontaktu e-mail lub
telefonicznego z Klientem w celu ich omówienia oraz poinformowania o odpłatności
(zarówno wcześniej jak i w dniu przyjazdu), jeżeli spełnienie uwag/życzeń tego wymaga i ich
realizację dopiero po akceptacji Obiektu oraz Klienta.
f. PŁATNOŚĆ: : Klient może zapłacić za rezerwację poprzez Płatności Online lub poprzez
link do płatności. Zamówienie wiąże się z obowiązkiem zapłaty.
4. POBYT W HOTELU
a. Warunki pobytu w hotelu określa odrębny regulamin Obiektu.
b. Warunki rezerwacji stosuje się bezpośrednio i w przypadku niezgodności z regulaminem
Obiektu
mają one pierwszeństwo.
c. Warunki rezerwacji przesyłane są e-mailem razem z potwierdzeniem dokonania rezerwacji.
5. PRAWA I OBOWIĄZKI
a. Klient zgadza się przestrzegać warunków obowiązujących w Obiekcie, w tym między
innymi
regulamin Obiektu oraz regulować wszelkie należności w terminie, a także przestrzegać
wszystkich
wytycznych, zasad i ograniczeń, w szczególności nałożonych przepisami prawa lub
zaleceniami
stosownych organów i służb, które obowiązują w Obiekcie.
b. Klient jest zobowiązany do posługiwania się prawdziwymi danymi, w tym danymi
osobowymi, co do
których posługiwania się ma prawo.
c. Klient zobowiązuje się nie podejmować jakichkolwiek działań, które są niezgodne z
przepisami
powszechnie obowiązującego prawa bądź dobrymi obyczajami.
d. Obiekt zobowiązuje się do realizacji warunków dokonanej rezerwacji.
e. Obiekt zastrzega sobie prawo do zablokowania adresu poczty elektronicznej Klienta, który
naruszył
postanowienia Regulaminu lub przepisy prawa
6. ODPOWIEDZIALNOŚĆ
a. Klient ponosi wyłączną odpowiedzialność za wybór rezerwacji i jej przydatność do potrzeb
własnych
jak i osób, dla których wykonuje rezerwację.
b. Klient ponosi odpowiedzialność za własne działania i zaniechania, w tym przekazywanie
błędnych
informacji lub niestosowanie się do Regulaminu.
c. Obiekt ani dostawca silnika rezerwacyjnego na stronie internetowej nie ponosi
odpowiedzialności za
przerwanie procesu dokonywania rezerwacji na etapie wypełniania formularza czy tzw.
porzucenie
koszyka zakupowego (nieukończenie rezerwacji) przez Klienta. Wymagane jest ponowne
rozpoczęcie
wypełniania formularza rezerwacji przez Klienta.
d. Wyjazd przed zarezerwowaną datą wymeldowania nie ma wpływu na cenę i jest
równoznaczny z
obciążeniem opłatą stosownie do warunków dokonanej rezerwacji.
e. Obiekt ani dostawca silnika rezerwacyjnego na stronie internetowej nie ponosi
odpowiedzialności
za:
I. niepoprawnie wpisane dane przez Klienta,
II. brak dostępu do sieci Internet lub ograniczenia w jego dostępności,
III. ograniczenia lub/i nieprawidłowe działanie oprogramowania albo urządzeń należących do
Klienta, które stanowią podstawę do dokonywania rezerwacji,
IV. poniesione szkody jak i utracone korzyści przez Klienta, które spowodowane zostały na
skutek działania lub/i zaniechania osób trzecich, a na które nie miał wpływu Obiekt,
V. poniesione szkody jak i utracone korzyści przez Klienta, które spowodowane zostały na
skutek zaistnienia siły wyższej,
VI. płatności realizowane w ramach Płatności Online.
f. Przewidziane w Regulaminie wyłączenia lub ograniczenia odpowiedzialności nie mają
zastosowania
w przypadkach, w których ze względu na treść bezwzględnie obowiązujących przepisów
prawa nie jest
możliwe wyłączenie lub ograniczenie odpowiedzialności, w szczególności nie mają
zastosowania do
szkód wyrządzonych umyślnie.
g. Wszelkie roszczenia ulegają przedawnieniu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
7. REKLAMACJE
a. Klient ma prawo do złożenia reklamacji i jej rozpatrzenia przez Obiekt w ustawowym
terminie 14 dni
od jej otrzymania. Reklamacje prosimy składać listownie lub drogą elektroniczną na adres
Obiektu.
Reklamacja powinna zawierać następujące dane Klienta: imię, nazwisko, adres Klienta, adres
poczty
elektronicznej podany przy rezerwacji oraz opis problemu, jaki pojawił się.
b. Niezwłocznie po rozpatrzeniu reklamacji, Obiekt udziela Klientowi odpowiedzi w sprawie
rozstrzygnięcia. Odpowiedź zostanie przesłana w takiej samej formie, w jakiej złożona została
reklamacja.
8. DANE OSOBOWE I PRYWATNOŚĆ
a. Zasady przetwarzania danych osobowych oraz warunki ochrony prywatności określa
Polityka
Prywatności na stronie internetowej Obiektu.
9. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
a. Obiekt ma prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie i obowiązują one z chwilą
aktualizacji w
silniku rezerwacyjnym na stronie internetowej z zastrzeżeniem, że Klienta który dokonał
rezerwacji
obowiązuje Regulamin w wersji obowiązującej w dniu akceptacji Regulaminu przez Klienta.
b. W przypadku odnotowania przez osobę naruszenia prawa osoba ta jest zobowiązana do
kontaktu z
Obiektem.
c. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie odpowiednie przepisy
prawa
polskiego lub/i przepisy właściwe dla miejsca zamieszkania prawa konsumenta.
d. Prawem właściwym jest prawo polskie, a podstawą wykładni jest Regulamin w j. polskim.
Regulamin rezerwacji usług noclegowych drogą elektroniczną